Sneak Peak på balväska

I fredags, efter fikan med Anna, strosade jag runt på stan i hopp om att hitta en studentklänning. Hittade faktiskt en som jag gillade, men givetvis fanns den inte i min storlek. Istället gick jag vidare till ett flertal affärer utan att riktigt hitta någon som föll mig i smaken. Dem var antingen för långa, eller för korta, för fluffiga, eller för tråkiga. När jag kom fram till sista anhalten, som var Vila, så sprang jag på Felicia och Elin. Vi diskutera lite om student och bal, och så bestämde vi oss för att gå och kolla om jag kunde hitta någon balväska istället. Och där inne, på DinVäska, så uppenbarade den sig för mig. Precis som med balklänningen så var det kärlek vid första ögonkastet. Det var lite velande angående färgen, men tillslut bestämde jag mig för en vit. Och nu hänger den här hemma, på min dörr. Trånande efter mig. Längtar så himla mycket efter balen, helt obeskrivligt!
 
Har fortfarande lite att fixa. Behöver t.ex. lägga upp min balklänning(skit också) och sen måste jag hitta skor. Men snart så!
Bjuder på en liten snek peak på väskan nu, riktiga bilder kommer i veckan.
 
 
 

Kommentarer
magdalena säger:

åh du är så fin min kompis, älskar dina fina kommentarer du skickar. det får en alltid på bättre humör! <3

2013-04-26 | 17:43:19
Bloggadress: http://someonelikeyyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback