Skippar plugget för LOL

Har en massiv hög av skoluppgifter. Eller, en massiv mapp på datorn rättare sagt. Har enskilt arbete i religionen + en rest sen månader tillbaka, två böcker att läsa ut, en enskild uppgift i BF-ämnet, reflektioner kring lektioner, för att inte tala om loggboken som ska vara klar om två veckor. Men det är ju för tusan lördag! Har redan ägnat hela förmiddagen åt att "plugga" på torget ju. Nej. Istället sätter jag nog på LOL(filmen) och käkar lite chips och Coca-cola. Har, som jag nämnde igår, ägnat hela veckan/veckorna åt att plugga och gå på möten. Nu behöver jag en paus från allt så jag kan få lite nya tankar i hjärnan. Dock kommer ångesten dubbleras imorgon, men vad gör det om hundra år?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback