Powernap

Det har varit en kall och grå dag i Varberg idag. Har även regnat en skvätt, bara för att göra allting ännu mer deprimerande. Valde att sluta tidigt idag, då jag ärligt talat inte hade kunnat redovisa på foton eftersom jag saknar sisådär alla bilder. Var allmänt otaggad på att gå till fyra också, så ingen större förlust. Skönt att bygga på min ångesthög av läxor lite!
 
Har varit iväg och letat efter skor till balen/studenten med mamma och Morgan idag också. Verkar vara helt omöjligt att hitta ett par vita, blanka, högklackade skor! Varit i varenda affär i stan och kollat, varit uppe i båda skoaffärerna utanför Gekås, och sen kollade vi även snabbt i Falkenberg. Men nej, ingenting. Antingen är dem spetsiga som mormors skor från 1800-talet, eller så är det massa hål och rosetter på. Verkar vara brist på vita skor i största allmänhet. Störande! 
 
När jag kom hem var jag hur trött som helst. Totalt utslagen, ingen aning om varför. Tänkte vilat framför HIMYM och nog slumrade jag till. I tre timmar! Jag som skulle fått matat av några inlämningar idag tänkte jag, det gick ju åt pipsvängen. Nu har jag fixat lite andra "måsten" och imorgon är jag fullbokad. Får väl ägna min lediga dag på onsdag åt att ta igen allt skolarbete som ska in. Det är en stressig period när man går i trean....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback