Kvinnan ska stå i köket - eller?

Efter två timmar spenderade i köket är jag äntligen klar med mitt bakande. Kan snabbt konstatera att jag inte alls skulle göra mig som någon hemmafru, tröttnar efter en halvtimma. Tycker generellt att allt som har med hemsysslor att göra är enormt tråkiga. Stackars den killen som förväntar sig en idealfru av mig, haha. Men om man bortser från själva bakningen och disken, så är det helt okej. Det vill säga, den delen som består av att äta! Blev kladdkakemuffins och även en extra delikatess idag. Ingen större variation när jag ska visa mina skills här inte.
 
Ska spendera min fredagskväll med Elinda och Lovisa. Har haft fullt upp med skolan och möten den senaste tiden så jag känner att mina kära vänner hamnar på efterstjälken. Ibland är det svårt att hålla alla bollar i luften samtidigt, antar att jag inte är ensam om detta fenomen. Får se vad vi hittar på för något. Förhoppningsvis inget som kräver allt för mycket fysisk energi för jag är hur trött som helst. Får se till att ta en hyfsat tidig kväll då jag ska upp och jobba med projekt vid halv nio imorgon, woho!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback