'Hälften av dem som kämpar, går under. Och hälften av dem som älskar, exploderar.'

Sitter och äter en riktig pangfrukost(för mig) och lyssnar på fina Håkan. Jag fattar fortfarande inte att jag kan se honom om tre månader, galet! Om en stund, när jag ätit klart, ska jag packa ihop väskan innan jag beger mig mot något fint fik med Eva. Har en kort skoldag därefter och slutar redan vid två. Sen ska jag träffa fina Anna på något annat fik i stan. Blir en riktig mat och mysdag för mig!
 
Övriga delen av helgen måste jag ägna åt att göra loggbok, läsa ut minst en bok, göra religionsuppgift och sen lyssna på Håkan i drivor. Jag vet att jag skrev upp tre favoriter igår, men Fri till slut är också otroligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback