Håkan Hellström - Det kommer aldrig va över för mig

En kort skoldag blev ännu kortare, och jag var hemma redan vid halv ett. Har varit hos Åkessons den senaste timmen för att få klippt bort lite slitet hår. Blev även bjuden på nybakade frallor, var megagott. Gillar den familjen starkt!
 
Nu är även Håkans nya album uppe på Spotify! Är överlycklig. En del artister bara förstör sig, skriver sämre och sämre album. Men inte han. Visserligen är Två steg från paradise ett ganska svårslaget album, men detta ligger inte långt efter. Och jag förstår mig inte på människor som säger att han suger. Jag kan acceptera att man inte gillar hans röst, för ja, han sjunger falskt. MEN, det är ju halva grejen med honom. För att inte tala om hans fina texter som går rakt in i hjärtat. Alla haters som ifrågasätter Håkan kan ju istället fråga sig om hur dålig man kan vara, när man har tusentals fans och ligger på både tredje och femteplats på Itunes. 
 
Mina personliga favoriter är Valborg, Pistol och Det kommer aldrig va över för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback